Post by cmomablabeba on Feb 16, 2022 18:21:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer alle ▞▞▞
▞▞▞ PK XD - Play with your Friends 2022 version ▞▞▞
Mistet den
Spillet ditt er supert, men i nærheten av noen som spiller betyr det at det kommer ham. Jeg vil gjerne endre det
Jeg elsker dette spillet, men jeg ga bare fire stjerner Fordi det er vanskelig å tjene edelstener, håper jeg at det blir et nytt hus og et sykehus og flere minispill, og jeg håper at det blir lettere å tjene edelstener, men mange hus og klær er for ekte penger og jeg er trist jeg kan ikke kjøpe det for spillpenger og en ting til denne øya er ikke stor med flere spennende ting og jeg er trist fordi en feil er der Den lar meg ikke bli med det har gått flere uker jeg' jeg er trist 😢😢😢😢😢 Jeg håper du kan fikse det 😔 Jeg er glad hvis jeg kan bli med
Før er det lett å male mynter og edelstener sammenlignet nå, og spillet krasjer hele tiden.
Kult Spill elsker optaterinngene
Jeg har et problem at nå i denne nye oppdateringen er alt for dyrt 😔 og jeg kan ikke kjøpe favoritttingene mine som er helt urettferdige, og takk for at du gjør andre edelstener dyre ting billig og vær så snill å lag et minispill hvor vi kan tjene edelstener forårsaker når du spiller minispill og etter lang tid får du en overraskelsesboks og ved at den også har mindre mulighet for at du kan få edelstener og når du har edelstener er de også 2,3 edelstener inne. IDen min er :- * ponni #49595* så ja 5 stjerner lykke til
PK XD - Jogue com amigos Aventura bkvd
PK XD - Play with your Friends சாகசம் pbc
For meg det beste spillet noensinne! Jeg vil rangere denne 100-stjerner kull. Thx så mye Playkids Inc! Her er én ting jeg ELSKER PK XD 1. Nesten ingen annonser det er en annonse hver gang du teleporterer, men jeg teleporterer ikke så mye, så det plager meg ikke! En ting kan du sette lysbrytere slik at vi kan sove godt?😴 Thx jeg elsker Halloween-greiene! Bye the way i morgen er det Halloween, så glad Halloween! Ha det! Håper dere alle får en fin Halloween!
Ok for det første er spillet bra, men kan du være så snill å fikse spillet, hver gang jeg kommer inn i spillet forblir innlastingsskjermen, den vil bare ikke gi slipp, kan du fikse dette
Ikke gøy men går an
JEG ELSKER APEN!!!!!!!
dette spillet er KJEMPEBRA, du bør definitivt installere, men for skaperne av dette spillet har jeg noen forslag for å gjøre det bedre: For det første, kanskje en slags fly av et flygende dyr, eller kanskje bare vinger ville være morsomt også en annen øy å fly til. En buss ville være en god måte å bli kjent med hvor dyrebutikken er, spillehallen og slike ting. Dyr du kan ri på ville være morsomme, og det ville vært fint om du kunne leke noe med dem, som å hente.
Det er så kjedelig, og det lar meg aldri bli et godt kjæledyr, og jeg får alltid spark uten grunn, spillene dine er dårlige
dere må oppgradere mer! det mangler mange nye funksjoner, bare noen få klesalternativer du kan ikke engang velge dine egne farger på klær... du kan bare snakke med en meldingsboks og velge noen engelske ord.. du vet at barn leker.. ikke sant .. mange av de barna fra andre land er mellom 6 og 12 år. de har ikke lært engelsk ennå. hvor dum er du da. la barna skrive til hverandre for å kommunisere GRATIS. og så igjen kan du bygge et hus, men bare begrenset valg.
Jeg liker pk xd, men grunnen til at jeg ikke gir 5 stjerner er: nummer én det er ingen mulighet for gratis chat :(for det andre er det for vanskelig å samle edelstener, så det burde være disse alternativene, men det er ikke så ille at du bør laste ned: )
Verdens gøy aste spill
Virkelig morsomt spill jeg har spilt pk xd i 4 år nå. Jeg synes du bør få spillet, hvis du ikke er klar. Men det eneste jeg ikke liker er alle de dumme tilføyelsene.
Datteren min fikk branndragen her om dagen, og i dag forsvant den... Knust hjertet hennes Jeg trenger dette fikset så fort som mulig, og jeg vil sette inn 5 stjerner... Jeg har brukt for mye penger i dette spillet til at tingene hennes bare forsvinner
Dette var det beste spillet, men nå vil dette spillet slå oss konkurs, og nå er det så mange ting i hendelsene som ikke gjør det til et klassisk 3+ spill som før, og 1-dagers begivenheter er som en 1 måneds begivenhet, det er derfor noen ganger Jeg tenker på hvorfor favorittspillet mitt suger noen ganger
Den var bh
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det blir noen ganger en online dating-app som jeg så jenta og gutten si "😘" til hverandre, det er AVKELT, vennligst ta bort den emojien. kanskje få litt inspirasjon fra roblox? takk!
1. Det fungerer ikke uten internett 2. Det kaster meg ut av spillet selv om internettforbindelsen min er bra 3. Jeg tok en pause fra å spille den i noen dager, og da jeg begynte på nytt, ga den meg tusenvis av annonser. Det er alle mine klager, alt annet er bra
PK XD - Play with your Friends Sarguzasht boo
Det er egentlig ikke så ille jeg liker spillet, men hvis du kunne like chat som roblox ville det vært gøy siden ordforrådet ikke kommer til å være nok annet enn at det er et morsomt spill!
Det er som og leve et fritt liv
Spillet er for bra, men alle tingene er for kostbare, f.eks. klær, ikke bare klær alt, fiks det, vær så snill, gjør det raskere, jeg ber deg
Veldig morsomt å spille, spesielt med venner, du kan designe ditt eget hus, få kjæledyr, tjene penger 💰men hvis du spiller det hele tiden begynner det å bli kjedelig, det er derfor jeg gir det 4 🌟!
Draw Puzzle - Draw one part Kirakós játékok pac
Kul da men noen sier frek ti meg til noen ganger jeg vil ikke skal skje igjen👍👍👍👍👍 hei hvorfor kommer ikke bil hvor lenge kommer bil ♥️
dette er såååå dårlig nå fordi det er så tregt og mer laggy når du spiller inn med god nettverkstilkobling også dette var så bra app, men nå laggy så så mye det er jeg forlater denne appen
JE WADAU KUNA ULAZIMA WA KUAJIRIWA HAPA??? FUATILIA LINK HAPA CHINI UJIONEE. StartReferralJob.com Earn 50$ daily by referring link to your friends.
Jeg hater dette når jeg avinstallerte og installerer tilbake. DET LITER MEG IKKE TILBAKE PÅ KONTOEN MIN JEG REGISTRERERET MEN DET LAT MEG IKKE TRYKKES "JEG HAR ALLEREDE EN KONTO" UGH DETTE SPILLET ER SØPPEL!!! ØNSKES ALDRI SÅ DENNE DUMME APPEN 🤬🤬🤬🤬🤮🤮🤮🤮🤮 åh.. Jeg beklager! Jeg trodde dette var en feil.
PK XD - Play with your Friends ጀብዱ uuw
Det er veldig gøy, men jeg skulle ønske det var billigere å kjøpe ting på spillet, og jeg skulle ønske det hadde flere verdener og ting å si
Det er kjempe gøy
Artig spill
Jeg elsker dette spillet, men det er 2 problemer først er at det er veldig vanskelig å tjene edelstener vi får 3 eller 4 edelstener i boksene når vi spiller spillene litt på noen oppdateringer som jubileum eller jul osv. Viktige oppdateringer du kan gi 60 eller 70 edelstener 2, rustningene, huset og mange flere ting koster for mange edelstener som oppdateringsrustningen koster 400 eller 450, vennligst gjør det til 100 eller 200
Gleder du deg til å vinne gratis og ubegrenset i Yalla Ludo? Vel, løsningen din har ankommet, ... PK XD Codes - Explore the Universe and Play with Friends.
Denne appen laster og laster at jeg aldri får til å spille den, jeg skulle ønske den kunne slutte å laste, så jeg kan spille, jeg var så glad, men nå er jeg sint og trist, jeg klarer ikke engang å spille den, den slutter aldri å laste den ferdig, men ingenting skjedde, det er derfor Jeg ga deg én stjerne
Det er gøy, men jeg kan ikke teleportere til vennene mine, og jeg halter mye ut, vet ikke hvorfor 😒
Last ned PK XD Utforsk og spill med vennene dine 0.28.1 APK nå her. ... PlayKids Inc. Beskrivelser: PK XD - Utforsk og spill med vennene dine! er et
Det er mer enn dumt at halvparten av navnene er bokstavelig talt upassende hovednavnet mitt har ikke noe dårlig det i. For det andre, hvorfor koster navnebyttet 30 edelstener endre navn på deg selv Jeg skrev inn feil brukernavn nå MÅ jeg gå rundt med brukernavnet. Fiks dette.